Slaapp Logo

Dé app voor in- en doorslaapproblemen

assignment

Slaaplogboek

Hou een slaapdagboek bij door elke dag een aantal standaard vragen naar eigen inzicht te beantwoorden.

help

Vragenlijsten

Wetenschappelijk onderbouwde vragenlijsten helpen u inzicht te geven in uw slaaphygiëne.

question_answer

e-Consults

Direct laagdrempelig contact en adviezen van een slaapexpert middels e-consults.

person

Experts

Koppel direct met een slaapexpert die u helpt bij uw slaapproblemen. De experts zijn gespecialiseerde psychologen.

settings

Machine Learning

Ons unieke machine learning model kan met een 95% nauwkeurigheid op basis van de data uit het slaaplogboek evalueren of er mogelijk sprake is van slapeloosheid.

multiline_chart

Activity Trackers

Deel de "harde" slaapdata middels activity trackers als bijvoorbeeld FitBit, met de slaapexpert.

healing

CGTi

Behandeling van slapeloosheid gebeurt op basis van wetenschappelijk bewezen cognitieve gedragstherapie voor insomnie methodiek (cgti).

Zo’n tien tot vijftien procent van de volwassene wereldwijd ervaart insomnia. Insomnie is slapeloosheid en betekent letterlijk ‘geen slaap’, wat vaak lijkt samen te hangen met spanningen en stress. Slaapproblemen kunnen negatieve invloed hebben op de kwaliteit van leven en de productiviteit, en zijn daarnaast vooral ook heel vervelend. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat goed slapen voor een groot deel een kwestie is van aangeleerd gedrag. Het doel van SLAAPP is dan ook op een laagdrempelige manier te leren wat je kunt doen om beter te slapen.